The Quest For Beer

Out of the blue, I decided to get a bottle of beer from 7Eleven in Ipoh. Though I'm disappointed that they didn't have the beer I wanted. Oh well, I guess Heineken will do.

Nothing like a bottle of beer to enjoy while watching a movie. The movie of choice was Secret (不能說的秘密). Though before the movie could begin, I realised I didn't have a bottle cap opener with me...

Time to improvise.

Beer is ready and chilled.

The first thing I tried with to open the bottle was the cabinet handles. Pry and pry I tried but only gas on the bottle came out, not the bottle cap. Deng it...

Cabinet bottle cap opener I.

Tried the other alternative, the drawer handle. At first, only gas came fizzing out but after several tried, pop came the cap. Woot woot!

Cabinet bottle cap opener II.

Finally opened!

Nothing can stop me from opening that bottle of beer. Hehehe.

And now, movie time!

-Live Long & Prosper

8 comments:

Ah-Bong said...

haha... nice way to open the bottle cap eh!? creative. LOL

Ban said...

Rat rat would be proud. Certainly worthy of a high salary ala american executives. :P

Queer Ranter said...

Bong: Hahah. Had no other choice eh? Desperate times call for desperate measures.

Ban: Hahahah. I kept the beer away from him. Never seen a drunk rat rat before.

Calvin said...

The movie "Secret" sucks BIG time!!! The plot and motion was very slow, nothing special and many illogical and absurd stuff.

Did you realize they never show any practical lesson? There's no professor giving piano lesson. All they do is sit in the class and listen to some crap. And there's no showing Jay practising at home or anywhere. It's not realistic at all.

And how come they wear uniform? College wor. Weird. And don't me started with those classical music.

Janvier said...

Hmmm. A friend does it with a cigarette lighter. We don't have to bother with learning how to pop open a bottle then. :D

Kit said...

when there is a will there is a way huh? well a beer and a movie, tht's very str8 of you. what's next? groundnuts too? sunflower seeds???? hahaha

Queer Ranter said...

Calvin: Maybe I should have just wrote "watched a movie" then. My cleverness in opening a bottle got totally ignored...

*drama drama drama :P

Janvier: Lighter?! How how?!

Kit: Hahhah. Well I would have made myself a Multiple Screaming Orgasms but I don't have the ingredients. :P

Jason said...

Would love to see the reddish QR one day :D